Budowa firmy MLM

W ramach doradztwa i konsultingu dla firm i biznesmenów, zajmujemy się inicjowaniem przedsiębiorstw, które będą sprzedawały swoje produkty lub usługi w systemie MLM. Firmy multi level marketingu stawiamy od podstaw. Nie ukrywamy przy tym, że mamy jedną, wielką wadę. Nie zrobimy Ci produktu ani nie damy usługi. To musisz zrobić sam. Ale poza tą drobnostką, damy Ci całą resztę. Bo firmy MLM stawiamy od podstaw i oddajemy je uszyte na miarę, gotowe „pod klucz”.

Wszystko co jest potrzebne, aby wystartować ze swoim biznesem marketingu sieciowego znajdziesz u nas. A co nas wyróżnia? 10 lat doświadczenia, konkretne referencje, głowy pełne nowatorskich pomysłów, a przede wszystkim… NIEZALEŻNOŚĆ. W branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego nikt w Polsce nie da Ci takich kompetencji i gwarancji.

W celu inicjowania firm MLM, nasze usługi podzieliliśmy na trzy panele robocze, które są od siebie niezależne.

  • Panel 1 – Co mam podpisać? czyli cała konkretna papierologia;
  • Panel 2 – Ile zarobiłem w tym miesiącu? czyli system informatyczny;
  • Panel 3 – Jak zrobić wielki boom? Czyli specjalny system działania.

A oto szczegóły:

PANEL 1

  • Przygotowanie umowy dystrybucyjnej (umowa o współpracy pomiędzy dystrybutorem a firmą działającą w systemie MLM).
  • Przygotowanie regulaminu dystrybutora (regulacje dotyczące współpracy na poziomie dystrybutor-firma MLM).
  • Przygotowanie planu marketingowego firmy MLM (sposób rozliczania wynagrodzeń dystrybutorów w zależności od osiągniętych poziomów, sposób wyliczania bonusów w zależności od osiągniętych rezultatów sprzedażowych, wynikających z podziału kwoty bonusowej z ceny produktów).
  • Opracowanie wytycznych dotyczących budowy programów motywacyjnych.
  • Przygotowanie wytycznych dotyczących możliwości form rozliczeń dystrybutor-firma.
  • Przygotowanie wytycznych do systemu informatycznego pod uzgodniony plan marketingowy.
  • Przygotowanie wytycznych dotyczących strony www.

(Czas realizacji: 30 dni od daty dokonania przelewu).

PANEL 2

Budowa kompletnego systemu informatycznego do obsługi firmy MLM. System składa się z trzech części:

  1. Strona/sklep dostępny dla klienta/członka struktury, zawierający elementy:
    • Silnik obliczający prowizje wg. przekazanego planu marketingowego;
    • Moduł rejestracji, aktywacji, logowania użytkowników;
    • Moduł rejestracji nowych użytkowników pod konkretne miejsce w drzewie, pod konkretnego konsultanta, mechanizm reflinków;
    • Moduł zakupów towarów, zakupów grupowych, integracja z płatnościami on-line;
    • Moduł obliczający/wyświetlający informacje o koncie konsultanta, ilość punktów, procentów, sprzedanych sztuk prowizji itp.;
    • Moduł wyświetlający w formie rozwijanego drzewka informacji o kontach zespołu (sztuki, % premii, numery telefonu, maile), drzewko w dowolnej formie graficznej;
    • Moduł archiwum;
    • Moduł różnicowania – cena w zależności od ustalonych warunków/aktywacji;
    • Zarządzalne zakładki z treścią (aktualnościami, planami marketingowymi itp.);
    • Moduł komunikacji pomiędzy użytkownikami;
    • Moduł integracji z systemem indywidualnych kont bankowych.
  2. Panel administracyjny dla szefa/administratora firmy:
    • Moduł akceptacji i obsługi zamówień;
    • Moduł administracji konsultantami (wyświetlanie, usuwanie, edycja, przenoszenie w ramach struktur);
    • Moduł raportów sprzedaży, prowizji;
    • Moduł integracji z systemem księgowym (FK, Optima, Subiekt).
  3. Panel zarządcy treści:
    • Moduł zarządzania danymi tekstowymi w panelu konsultanta (aktualnościami, planami marketingowymi, ofertami itp.);
    • Moduł zarządzania produktami w sklepie oraz punktami.

(Czas realizacji: 60 dni od zatwierdzenia Panelu 1 projektu).

PANEL 3

  • Dwudniowe szkolenie z zakresu budowania marki i wizerunku w nowoczesnych mediach oraz budowanie struktur network marketingowych w Polsce (social media, sytuacje kryzysowe, reklama, PR, copywriting, budowa struktur MLM). Wykładowcy: Piotr Wajszczak (www.piotrwajszczak.pl) i Maciej Maciejewski (www.biznesfan.pl).
  • Lub to samo szkolenie lecz z opracowaniem konkretnej strategii budowy marki. W tej opcji dodatkowo uczestniczy w szkoleniu/przygotowaniu jeden z najlepszych specjalistów od nowoczesnych mediów w Polsce – Maciej Budzich (www.blog.mediafun.pl) lub Maciej Mazurek (www.zuchrysuje.pl).