Leaders Are Not Born But Made Essay Difficult Challenge Essay Business Plan For Game Store Blue Ocean Business Plan Monster Resume Blasting Eli Lilly Asia Outstanding Thesis Award

Kompetencja, odpowiedzialność, pewność…
Najlepsze, kompleksowe rozwiązania dla menedżerów i firm
działających w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego.

Nasza ekipa

Edward Ludbrook

jest światowej sławy strategiem, znawcą, mówcą i trenerem marketingu sieciowego. Jego książki i programy audio osiągnęły już sprzedaż ponad 2 milionów kopii w 20 językach na całym świecie. Prawdziwą pasją Edwarda jest kierownictwo sieci. W swoim przedmiocie szkoli więcej liderów, niż jakikolwiek inny trener na świecie. Od umiejętności szkolenia po programy na zamówienie dla najlepszych liderów. Jako konsultant do spraw rozwoju sieci MLM pracował z ponad 50 różnymi organizacjami networkowymi, aby stworzyć im rozmach od Islandii po Indonezję. Jego klienci uzyskali później jeden miliard dolarów w sprzedaży. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: „The Big Picture”, „Shakeout”, „100% Sukcesu” czy „Tidalwave” (www.ludbrook.com)

Michael Strachowitz

rozpoczął karierę w MLM w roku 1977. W ciągu 5 lat zbudował razem ze swoją żoną Gabriele, działającą w całej Europie i poza nią organizację liczącą ponad 22 000 partnerów, którzy wykonują tę profesję jako dodatkowe lub główne zajęcie. W roku 1982 osiągnął najwyższy poziom w karierze w systemie dystrybucji swojego przedsiębiorstwa. Od końca lat 80 Strachowitz zbiera plony pracy, jaką włożył w budowę organizacji, a od tego czasu działa wyłącznie jako doradca, trener, referent i coach w zakresie sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Już ponad sto tysięcy partnerów dystrybucyjnych różnych firm i organizacji w 17 krajach Europy czerpało korzyści z jego fachowych i solidnych wykładów. Do klientów Strachowitz’a należą wszystkie wiodące firmy MLM na świecie, doceniając jego niesamowitą wiedzę i ożywczy humor. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: „Das alltägliche Gift” oraz „Die Basics” (www.michael-strachowitz.de)

Iwona Majewska-Opiełka

jest prekursorką i jedną z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Od 1990 roku w ramach własnej firmy prowadziła szkolenia i doradztwo w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Była współzałożycielką Akademii Sukcesu w Chicago. Wykorzystując wykształcenie, osobiste doświadczenia i najnowsze ustalenia psychologii pozytywnej stworzyła spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności, którą nazwała logodydaktyką. Jest psychologiem, specjalistą w zakresie kierowania ludźmi, mentorem, coachem i doradcą. Autorka wielu cennych książek i publikacji. Laureatka prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards „Profesjonalny Sprzedawca Roku” w kategorii „Trener Sprzedaży Roku”. Obecnie swoje działania koncentruje na firmie szkoleniowej ASDIMO Akademia Skutecznego Działania (www.asdimo.pl)

Alina Warzecha

jest doktorem nauk ekonomicznych, dziekanem wydziału nauk ekonomicznych w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości. Doradca ekonomiczny firm i przedsiębiorców zarówno tradycyjnych, jak również marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorca, właściciel firmy PHU ALPIO. W swojej karierze zawodowej wielokrotnie pracowała w charakterze specjalisty ds. marketingu, specjalisty ds. public relations, nauczyciela, lektora języka angielskiego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Uczestniczka wielu konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych. Autorka wielu opracowań naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Wyróżniona Nagrodą Rektorską Rektora GWSP za działalność edukacyjną wśród młodzieży na rzecz przedsiębiorczości. Jako pierwsza w Polsce założyła i opracowała autorskie, afirmowe „Seminarium menedżera MLM”. Autorka pierwszej w Polsce pracy naukowej o marketingu sieciowym „Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej”. Prowadzi bloga dotyczącego biznesu MLM i przedsiębiorczości (www.alinawarzecha.blogspot.com)

Paweł Borecki

jest autorem wielu artykułów z dziedziny budowania zespołów sprzedażowych i skutecznych strategii marketingowych. Uznany trener i wykładowca. Na swoim koncie ma wiele nagrań szkoleniowych w tematyce skutecznej sprzedaży i rozwoju osobistego. Twórca systemowych rozwiązań sprzedażowych. Niezrównany mówca motywacyjny. Od ponad piętnastu lat skutecznie kieruje zespołami sprzedażowymi. Laureat prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards „Profesjonalny Sprzedawca Roku” w kategorii „Menedżer branży MLM”. Członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM. Auror książki „Pułapki nie tylko w biznesie” (www.pulapkiwbiznesie.pl)

Tomasz Kammel

jest autorem i współtwórcą cyklicznych audycji dla TVP i TV POLSAT, m.in.: The Voice of Poland, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety Rodzinne, Show Express, Teleexpress, Miasto Marzeń, Randka w Ciemno, Wykrywacz Kłamstw, Sobota w Europie, Kammel Tropi Najlepsze Reklamy Świata, Filmidło. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Był gospodarzem festiwalu Polsat Toptrendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Rewia Sylwestrowa, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner. Jest ekspertem i trenerem; współzałożycielem firmy szkoleniowej Personal Reactor. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji międzyludzkiej i wystąpień w mediach. W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Autor książki „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji”. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem. Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

Maciej Maciejewski

jest niezależnym dziennikarzem, publicystą, entuzjastą przedsiębiorczości i biznesu, zwłaszcza network marketingu. Według niego ten system w odróżnieniu od innych form prowadzenia małej firmy, nie wymaga dużych inwestycji finansowych, a możliwości mentalne i zarobkowe, jakie stwarza każdemu kto emanuje odrobiną entuzjazmu i charyzmy, są wręcz nieograniczone. Te aspekty czynią MLM najlepszą obecnie formą zarabiania pieniędzy. Jest pomysłodawcą i redaktorem naczelnym „Network Magazynu”, współtwórcą pierwszego na świecie Klubu TOP Liderów MLM oraz twórcą Akademii MLM. Członek rady programowej i komisji sędziowskiej prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. Jego nietuzinkowe wykłady informują, edukują, inspirują i motywują do efektywnego działania w systemie network marketingu (www.biznesfan.pl)

Piotr Wajszczak

jest niezależnym redaktorem „Network Magazynu”, blogerem, obserwatorem i promotorem branży MLM. Jego blog o nazwie „Sekrety sprzedaży i MLM” (www.piotrwajszczak.pl) został uznany za najlepszy polski blog w kategorii „Profesjonalne” podczas prestiżowego konkursu Blog Roku 2010 organizowanego przez grupę Onet.pl. Od wielu lat prowadzi działalność gospodarczą, z MLM związany od 2006 roku. Aktualnie zajmuje się szeroko pojętym konsultingiem biznesowym (także poza sektorem MLM), szkoleniami oraz strategiami w nowoczesnych mediach. Aby zachować niezależność zrezygnował ze współpracy z firmą Akuna, gdzie onegdaj z powodzeniem zbudował prężną strukturę. Jest także znany jako organizator branżowej imprezy Klub Top Smakoszy MLM. Członek komisji sędziowskiej prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards.

Maciej Budzich

jest autorem bloga o mediach, marketingu i internecie (www.blog.mediafun.pl), redaktorem naczelnym „Mediafun Magazynu”. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Prelegent na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładowca m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Sztuk Komunikacji. Organizator inicjatyw związanych z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje TUBA, MediafunLAB, debata ZapytajPremiera, popularyzator idei barcampów, współorganizator Aula Polska. Juror w konkursach branżowych (MediaTrendy, StartupFest). W plebiscycie Internet Standard uznany za Człowieka Roku 2009. Laureat wyróżnienia specjalnego za popularyzację blogów w konkursie Blog Roku 2009, organizowanym przez portal Onet.pl. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych i mikroblogowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Maciej Mazurek

jest autorem blogów: ZuchRysuje.pl i ZuchPisze.pl. Dwukrotnie (2011 i 2012) uznany przez Kominka za jednego z najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Trzykrotny finalista Blogu Roku, zwycięzca kategorii „ArtBlogi” (2012) oraz zdobywca wyróżnienia głównego Blog Roku 2012. Na swoim blogu ZuchPisze.pl za pomocą komiksowych pasków pokazuje biurowe życie w krzywym zwierciadle. Na drugim, dużo młodszym blogu pisze o kulturze, życiu, reklamie i grafice. Stara się promować blogosferę. Jest współorganizatorem spotkań integrujących i edukujących środowisko poznańskich blogerów – BLOGtej. Zawodowo od zawsze związany z grafiką i reklamą. Obronił pracę magisterską (filozofia, UAM) na temat etyki reklamy w Polsce. Pracował jako grafik w agencjach reklamowych oraz po stronie klienta. Od stycznia 2012 roku pracuje dla siebie samego w Zuchowym Studio. W swoim portfolio posiada m.in. projekty okładek dla zespołu Luxtorpeda. Często bywa zapraszany na imprezy Startup’owe (Startup Weekend, Startup Sprint, Hack Fest), gdzie występuje w roli mentora. Doradza w kwestiach grafiki i promocji w blogosferze. Prywatnie mąż i tata. Uzależniony od kawy, którą próbuje zastąpić yerbą, w wyniku czego pije jedno i drugie. Uważa, że świat bez Pink Floydów byłby bardzo smutny (www.zuchrysuje.pl)