Kompetencja, odpowiedzialność, pewność…
Najlepsze, kompleksowe rozwiązania dla menedżerów i firm
działających w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego.

Nasza ekipa

Edward Ludbrook

jest światowej sławy strategiem, znawcą, mówcą i trenerem marketingu sieciowego. Jego książki i programy audio osiągnęły już sprzedaż ponad 2 milionów kopii w 20 językach na całym świecie. Prawdziwą pasją Edwarda jest kierownictwo sieci. W swoim przedmiocie szkoli więcej liderów, niż jakikolwiek inny trener na świecie. Od umiejętności szkolenia po programy na zamówienie dla najlepszych liderów. Jako konsultant do spraw rozwoju sieci MLM pracował z ponad 50 różnymi organizacjami networkowymi, aby stworzyć im rozmach od Islandii po Indonezję. Jego klienci uzyskali później jeden miliard dolarów w sprzedaży. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: „The Big Picture”, „Shakeout”, „100% Sukcesu” czy „Tidalwave” (www.ludbrook.com)

Michael Strachowitz

rozpoczął karierę w MLM w roku 1977. W ciągu 5 lat zbudował razem ze swoją żoną Gabriele, działającą w całej Europie i poza nią organizację liczącą ponad 22 000 partnerów, którzy wykonują tę profesję jako dodatkowe lub główne zajęcie. W roku 1982 osiągnął najwyższy poziom w karierze w systemie dystrybucji swojego przedsiębiorstwa. Od końca lat 80 Strachowitz zbiera plony pracy, jaką włożył w budowę organizacji, a od tego czasu działa wyłącznie jako doradca, trener, referent i coach w zakresie sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Już ponad sto tysięcy partnerów dystrybucyjnych różnych firm i organizacji w 17 krajach Europy czerpało korzyści z jego fachowych i solidnych wykładów. Do klientów Strachowitz’a należą wszystkie wiodące firmy MLM na świecie, doceniając jego niesamowitą wiedzę i ożywczy humor. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: „Das alltägliche Gift” oraz „Die Basics” (www.michael-strachowitz.de)

Iwona Majewska-Opiełka

jest prekursorką i jedną z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Od 1990 roku w ramach własnej firmy prowadziła szkolenia i doradztwo w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Była współzałożycielką Akademii Sukcesu w Chicago. Wykorzystując wykształcenie, osobiste doświadczenia i najnowsze ustalenia psychologii pozytywnej stworzyła spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności, którą nazwała logodydaktyką. Jest psychologiem, specjalistą w zakresie kierowania ludźmi, mentorem, coachem i doradcą. Autorka wielu cennych książek i publikacji. Laureatka prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards „Profesjonalny Sprzedawca Roku” w kategorii „Trener Sprzedaży Roku”. Obecnie swoje działania koncentruje na firmie szkoleniowej ASDIMO Akademia Skutecznego Działania (www.asdimo.pl)

Alina Warzecha

jest doktorem nauk ekonomicznych, dziekanem wydziału nauk ekonomicznych w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości. Doradca ekonomiczny firm i przedsiębiorców zarówno tradycyjnych, jak również marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorca, właściciel firmy PHU ALPIO. W swojej karierze zawodowej wielokrotnie pracowała w charakterze specjalisty ds. marketingu, specjalisty ds. public relations, nauczyciela, lektora języka angielskiego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Uczestniczka wielu konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych. Autorka wielu opracowań naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Wyróżniona Nagrodą Rektorską Rektora GWSP za działalność edukacyjną wśród młodzieży na rzecz przedsiębiorczości. Jako pierwsza w Polsce założyła i opracowała autorskie, afirmowe „Seminarium menedżera MLM”. Autorka pierwszej w Polsce pracy naukowej o marketingu sieciowym „Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej”. Prowadzi bloga dotyczącego biznesu MLM i przedsiębiorczości (www.alinawarzecha.blogspot.com)

Paweł Borecki

jest autorem wielu artykułów z dziedziny budowania zespołów sprzedażowych i skutecznych strategii marketingowych. Uznany trener i wykładowca. Na swoim koncie ma wiele nagrań szkoleniowych w tematyce skutecznej sprzedaży i rozwoju osobistego. Twórca systemowych rozwiązań sprzedażowych. Niezrównany mówca motywacyjny. Od ponad piętnastu lat skutecznie kieruje zespołami sprzedażowymi. Laureat prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards „Profesjonalny Sprzedawca Roku” w kategorii „Menedżer branży MLM”. Członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM. Auror książki „Pułapki nie tylko w biznesie” (www.pulapkiwbiznesie.pl)

Tomasz Kammel

jest autorem i współtwórcą cyklicznych audycji dla TVP i TV POLSAT, m.in.: The Voice of Poland, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety Rodzinne, Show Express, Teleexpress, Miasto Marzeń, Randka w Ciemno, Wykrywacz Kłamstw, Sobota w Europie, Kammel Tropi Najlepsze Reklamy Świata, Filmidło. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Był gospodarzem festiwalu Polsat Toptrendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Rewia Sylwestrowa, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner. Jest ekspertem i trenerem; współzałożycielem firmy szkoleniowej Personal Reactor. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji międzyludzkiej i wystąpień w mediach. W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Autor książki „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji”. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem. Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

Maciej Maciejewski

jest niezależnym dziennikarzem, publicystą, entuzjastą przedsiębiorczości i biznesu, zwłaszcza network marketingu. Według niego ten system w odróżnieniu od innych form prowadzenia małej firmy, nie wymaga dużych inwestycji finansowych, a możliwości mentalne i zarobkowe, jakie stwarza każdemu kto emanuje odrobiną entuzjazmu i charyzmy, są wręcz nieograniczone. Te aspekty czynią MLM najlepszą obecnie formą zarabiania pieniędzy. Jest pomysłodawcą i redaktorem naczelnym „Network Magazynu”, współtwórcą pierwszego na świecie Klubu TOP Liderów MLM oraz twórcą Akademii MLM. Członek rady programowej i komisji sędziowskiej prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. Jego nietuzinkowe wykłady informują, edukują, inspirują i motywują do efektywnego działania w systemie network marketingu (www.biznesfan.pl)

Piotr Wajszczak

jest niezależnym redaktorem „Network Magazynu”, blogerem, obserwatorem i promotorem branży MLM. Jego blog o nazwie „Sekrety sprzedaży i MLM” (www.piotrwajszczak.pl) został uznany za najlepszy polski blog w kategorii „Profesjonalne” podczas prestiżowego konkursu Blog Roku 2010 organizowanego przez grupę Onet.pl. Od wielu lat prowadzi działalność gospodarczą, z MLM związany od 2006 roku. Aktualnie zajmuje się szeroko pojętym konsultingiem biznesowym (także poza sektorem MLM), szkoleniami oraz strategiami w nowoczesnych mediach. Aby zachować niezależność zrezygnował ze współpracy z firmą Akuna, gdzie onegdaj z powodzeniem zbudował prężną strukturę. Jest także znany jako organizator branżowej imprezy Klub Top Smakoszy MLM. Członek komisji sędziowskiej prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards.

Maciej Budzich

jest autorem bloga o mediach, marketingu i internecie (www.blog.mediafun.pl), redaktorem naczelnym „Mediafun Magazynu”. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Prelegent na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładowca m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Sztuk Komunikacji. Organizator inicjatyw związanych z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje TUBA, MediafunLAB, debata ZapytajPremiera, popularyzator idei barcampów, współorganizator Aula Polska. Juror w konkursach branżowych (MediaTrendy, StartupFest). W plebiscycie Internet Standard uznany za Człowieka Roku 2009. Laureat wyróżnienia specjalnego za popularyzację blogów w konkursie Blog Roku 2009, organizowanym przez portal Onet.pl. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych i mikroblogowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Maciej Mazurek

jest autorem blogów: ZuchRysuje.pl i ZuchPisze.pl. Dwukrotnie (2011 i 2012) uznany przez Kominka za jednego z najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Trzykrotny finalista Blogu Roku, zwycięzca kategorii „ArtBlogi” (2012) oraz zdobywca wyróżnienia głównego Blog Roku 2012. Na swoim blogu ZuchPisze.pl za pomocą komiksowych pasków pokazuje biurowe życie w krzywym zwierciadle. Na drugim, dużo młodszym blogu pisze o kulturze, życiu, reklamie i grafice. Stara się promować blogosferę. Jest współorganizatorem spotkań integrujących i edukujących środowisko poznańskich blogerów – BLOGtej. Zawodowo od zawsze związany z grafiką i reklamą. Obronił pracę magisterską (filozofia, UAM) na temat etyki reklamy w Polsce. Pracował jako grafik w agencjach reklamowych oraz po stronie klienta. Od stycznia 2012 roku pracuje dla siebie samego w Zuchowym Studio. W swoim portfolio posiada m.in. projekty okładek dla zespołu Luxtorpeda. Często bywa zapraszany na imprezy Startup’owe (Startup Weekend, Startup Sprint, Hack Fest), gdzie występuje w roli mentora. Doradza w kwestiach grafiki i promocji w blogosferze. Prywatnie mąż i tata. Uzależniony od kawy, którą próbuje zastąpić yerbą, w wyniku czego pije jedno i drugie. Uważa, że świat bez Pink Floydów byłby bardzo smutny (www.zuchrysuje.pl)